خبرگزاری کار ایران

در آستانه هفته کتاب؛

اتاق فکر صدا و سیمای مرکز خوزستان با موضوع هفته کتاب تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۰۴

برنامه‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی خوشبختانه به صورت مستمر در واحدهای مختلف صدا و سیما در حال انجام و پوشش می‌باشد و البته نیاز به جای کار بیشتری دارد.

جلسه اتاق فکر صدا و سیمای مرکز خوزستان با موضوع هفته کتاب، کتابخوانی و مطالعه در محل صدا و سیمای مرکز استان با حضور مدیر کل صدا و سیما و معاونین صدا، سیما، خبر و برنامه ریزی و همچنین سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و کار‌شناسان اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه به بررسی مسائل مربوط به حوزه کتاب و کتابخوانی با حضور دو مدیر کل پرداخته شد و کار‌شناسان نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دادند که موجب همکاریهای هر چه بیشتر این دو سازمان در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی بحثکتاب بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شده است.

مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان ضمن اشاره به لزوم تشکیل این اتاق فکر گفت: در زمان حال، با توجه به تنوع وسایل ارتباط جمعی در بین عموم مردم اما هنوز کتاب ارزش خود را از دست نداده است و جایگاه ویژه‌ای بین عموم مردم دارد و کتاب برای عموم مردم علی الخصوص جوانان هدایتگر و راهگشا می‌باشد.

وی افزود: برنامه‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی خوشبختانه به صورت مستمر در واحدهای مختلف صدا و سیما در حال انجام و پوشش می‌باشد و البته نیاز به جای کار بیشتری دارد که باید با همکاری دستگاههای فرهنگی علی الخصوص نهاد کتابخانه‌های عمومی بسط و گسترش یابد.

مسلم رحیمی گفت: صدا و سیما آمادگی دارد با همکاری کتابخانه‌های عمومی برنامه‌های خوب و مفیدی را تولید کند از جمله معرفی کتابهای نویسندگان استانی، معرفی نویسندگان استان، معرفی کتابخانه‌های عمومی استان در مناطق مختلف علی الخصوص مناطق محروم، برگزاری مسابقات کتابخوانی و… را با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی انجام دهد.

در ادامه منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: صدا و سیما به عنوان یکی از موثر‌ترین و مهم‌ترین وسایل ارتباط جمعی می‌باشد و از نظر من کار کتابخانه‌ها و کار صدا و سیما مشابه یکدیگر است چرا که هدف ما معرفی یک پدیده اجتماعی خوب و مفید است.

رستمی گفت: هفته کتاب از ۲۴ آبان لغایت ۳۰ آبان خواهد بود که این اداره کل برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در این هفته در نظر گرفته است که کلیه فعالیت‌ها با جزئیات به صدا و سیمای مرکز استان جهت بهره برداری تقدیم شد و همچنین این روابط و همکاری باید به صورت مستمر ادامه پیدا کند و فقط مختص هفته کتاب نباشد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز