خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شهرداری بندر امام خمینی:

نشست هماهنگی هیأت‌های ورزش‌های همگانی در بندر امام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۴۹

در این نشست که با حضور رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خوزستان برگزار گردید، نمایندگی از شهرستان‌های ماهشهر، هندیجان، امیدیه، شادگان و بندر امام حضور داشتند.

نشست هم اندیشی و هماهنگی هیأت‌های ورزش‌های همگانی شهرستان‌های همجوار بندر امام خمینی «ره»، به میزبانی این بندر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، در این نشست علاوه بر «سالمی»، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خوزستان و احمدی دبیر این هیأت، نمایندگانی از ادارات آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و هیأت‌های ورزش‌های همگانی شهرستان‌های ماهشهر، هندیجان، امیدیه، شادگان و بندر امام خمینی «ره» حضور داشتند.

گلمرادی شهردار بندر امام خمینی «ره»، در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به اقدامات مثبت صورت گرفته از جمله برگزاری دو همایش بزرگ پیاده روی در بندر امام که مورد توجه مسوولین این رشته و دکتر مجدآراء رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور نیز قرار گرفت، بندر امام به عنوان میزبان این نشست انتخاب گردید.

گلمرادی افزود: حضور پر شور مردم بندر امام در برگزاری دو مرحله همایش پیاده روی عمومی، و پخش زنده این مراسم از رسانه ملی، همگان را متوجه پتانسیل‌های موجود و اشتیاق شهروندان و مسوولین این بندر نمود، از این رو ما سعی داریم تا در آینده، با برنامه ریزی مناسب‌تر، باز هم بتوانیم جلو‌تر از سایر نقاط دیگر استان، در این عرصه وارد شده و بندر امام را به عنوان الگویی برای دیگران معرفی نماییم، زیرا معتقدیم جامعه‌ای که شور و نشاط نداشته باشد، محکوم به فناست.

در این نشست، مباحثی پیرامون هماهنگی بیشتر بین سه نهاد آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و هیأت‌های ورزش‌های همگانی حاضر در جلسه، مطرح گردید.

همچنین دبیر ورزش‌های همگانی خوزستان، از تلاش‌های شهردار بندر امام در برگزاری مناسب دو همایش گذشته، تقدیر و تشکر نمود.

این مراسم با پذیرایی و اهداء هدایایی از طرف شهرداری بندر امام به میهمانان شرکت کننده، پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز