خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

مشکلات باشگاه فولاد خوزستان پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۸۰

با توجه به عملکرد مثبت باشگاه فولاد خوزستان، استانداری، حمایت‌های خود را از این باشگاه ورزشی اعلام می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: استانداری پیگیریهای لازم برای حل مشکلات جانبی که برای فولاد خوزستان ایجاد شده است، بعمل می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نشستی را با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در اهواز برگزار کردند که در این دیدار موفقیت‌های ورزشی باشگاه فولاد خوزستان، ظرفیت‌ها و نیز مشکلات جانبی این باشگاه خوزستانی مورد بررسی قرارگرفت.

خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در این خصوص گفت: دراین نشست مسایل و مشکلات باشگاه فولاد خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید که استانداری پیگیری لازم برای رفع آن‌ها بعمل آورد.

وی افزود: با توجه به عملکرد مثبت باشگاه فولاد خوزستان، استانداری، حمایت‌های خود را از این باشگاه ورزشی اعلام می‌کند.

گفتنی است طبق آخرین رده‌بندی بر‌ترین تیم‌های باشگاهی جهان در اوت ۲۰۱۳ میلادی که توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فو تبال صورت گرفت، تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب رتبه ۴۲۷ جهان، چهارمین تیم ایرانی بوده و در بین تیم‌های قاره آسیا در مکان سی و هشتم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز