خبرگزاری کار ایران

همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب؛

چهلمین کتابخانه عمومی روستایی در خوزستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۳۹

در روستای عنبر شهرستان مسجدسلیمان، چهلمین کتابخانه عمومی روستایی استان خوزستان افتتاح شد.

آئین افتتاح کتابخانه عمومی شهدای عنبر در بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان، مسئولین استانی و شهرستانی، اصحاب رسانه و عموم مردم منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در آئین افتتاح این کتابخانه، منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی مدیریت جهادی قرار داریم و ضروری است به مسائل فرهنگی تمام نقاط کشور و بویژه روستا‌ها نگاه دقیق و عمیقی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: این کتابخانه به مساحت ۳۱۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۰ متر مربع توسط هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار و توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تجهیز شده است.

رستمی تاکید کرد: با توجه به فقدان کتابخانه و مرکز فرهنگی در این روستا و همچنین نزدیکی به روستاهای همجوار، این کتابخانه می‌تواند در راستای ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت فرهنگ عمومی منطقه موثر واقع شود.

رستمی در پایان گفت: در حال حاضر در حال تدوین و اجرای برنامه‌های مدونی جهت جذب عضو و افزایش میزان امانت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان هستیم. برای تحقق این هدف یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل کتابخانه‌های عمومی، تمرکز بر کودکان و نوجوانان، حانواده محور کردن کتاب و تعامل نزدیک با مدارس و دانشگاه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز