خبرگزاری کار ایران

مسوول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بندر امام اعلام کرد:

از مولفین بندر امام خمینی «ره»، حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۱۷

شورای اسلامی بندر امام خمینی، بمنظور توسعه فرهنگی در این منطقه، از مولفین و هنرمندان بومی حمایت می‌کند.

در آستانهٔ هفته کتاب، مسوول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بندر امام با تبریک این ایام به کتابداران و کتاب دوستان، گفت: این شورا آمادگی کامل دارد تا در حد توان خود، با مولفین بومی در خصوص خرید و توزیع تألیفات خود همکاری نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، حسین عبیداوی افزود: رشد سریع بخش‌های صنعت و تجارت در این منطقه، این لزوم را ایجاد کرده است تا در بُعدِ فرهنگی نیز، زمینهٔ رشد و اعتلای فرهنگی را فراهم نماییم.

عبیداوی ادامه داد: هنرمندان و اهالی قلم این بندر، در سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند که با حداقل امکانات، می‌توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی به موفقیت‌های خوبی دست یابند، لذا وظیفه شورای شهر و شهرداری است که زمینه برداشتن موانع موجود در راه این عزیزان را فراهم نمایند.

مسوول کمیسیون فرهنگی شورا گفت: از این رو در صدد هستیم تا با رایزنی با اهالی هنر و فرهنگ، علاوه بر شناسایی موانع و کاستی‌های موجود، در راستای فراهم نمودن بستر مناسب، بندر امام خمینی «ره» را همگام با بخش‌های صنعت و تجارت، در بخش فرهنگ و هنر نیز رشد دهیم.

عبیداوی در پایان گفت: هم اینک کمیسیون فرهنگی شورا آمادگی دارد، تا با دریافت تألیفات مولفین بومی، مقدمات حمایت از آثار این عزیزان را فراهم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز