خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کتاب؛

۱۹ نمایشگاه کتاب در خوزستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۷۷

نمایشگاه کتاب استان در کتابخانه مرکزی استان با حضور حضرت آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افتتاح شد.

همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، ۱۹ نمایشگاه ویژه کتاب با موضوعات مختلف در محل کتابخانه‌های عمومی و با مشارکت دانشگاه‌های استان و بسیج دانشجویی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف دسترسی آسان و با هزینه کم از انتشارات‌های معتبر کشور برای عموم برگزار گردیده است تا جوانان، دانش آموزان، دانشجویان بتوانند کتابهای مورد نیاز خود را به راحتی از این نمایشگاه‌ها با تخفیف ویژه دریافت کنند.

منصور کوهی رستمی اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها، کتابهای مختلف و متنوع و انواع اقلام فرهنگی با تخفبف ۳۵ درصد از تاریخ ۲۴ آبان لغایت ۴ آذر در کلیه شهرستان‌های استان در حال برگزاری است و بازدید از این نمایشگاه ها برای عمومی مردم استان آزاد می‌باشد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی اضافه نمود: با توجه اهمیت موضوع نمایشگاههای کتاب در سطح استان، امروز و با حضور حضرت آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه مرکزی استان افتتاح گردید تا عموم مردم مرکز استان نیز بتوانند با مراجعه به کتابخانه مرکزی استان کتابهای مورد نیاز خود را دریافت کنند و از خدمات ویژه کتابخانه مرکزی استان بهره‌مند شوند.

رستمی در ادامه تاکید کرد: این نمایشگاه‌ها برای دسترسی عموم مردم به کتابهای مورد نیاز و با همکاری ناشران ملی و استانی راه اندازی شده است تا کتابهایی که خرید آن برای عموم مردم دشوار می‌باشد با تخفیف ویژه به راحتی خریداری و استفاده شوند.

همچنین، دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و آیت الله موسوی جزائری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، با صدور پیام های جداگانه ای، هفته کتاب را به مردم شریف خوزستان تبریک گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز