خبرگزاری کار ایران

مسوول آرامستان بندر امام خبر داد:

تأسیسات و اماکن «بهشت سید سجّاد» نوسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۴۷

غسالخانه، سردخانه، اماکن اداری، مصلا و معابر «بهشت سیّد سجّاد» بندر امام خمینی «ره»، به زودی ترمیم و نوسازی می‌شوند.

مسوول آرامستان «بهشت سیّد سجّاد» بندر امام خمینی ساعتی پیش با اعلام خبر فوق گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده و موافقت شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر امام، در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای پروژه‌های زیباسازی و نوسازی در بهشت سیّد سجاد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، هاشم مرفاوی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان، شهرداری بندر امام تصمیم به ایجاد تحول اساسی در تأسیسات تنها آرامستان بندر امام خمینی «ره» گرفته است.

در این خصوص، مسوول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندر امام نیز افزود: با توجه به اینکه ساختمان غسالخانه، ساختمان اداری، و سرویس‌های بهداشتی آرامستان بندر امام فرسوده و قدیمی می‌باشد، و مصلا نیز جوابگوی جمعیت حاضر نیست لذا با هماهنگی شهرداری بندر امام مقرر گردید این اماکن با انجام مناقصه، و توسط پیمانکار انتخاب شده، مرمت و بازسازی شود.

بهنام ادیبی: دوازدهم ماه جاری، مرحله دوم مناقصه مذکور صورت می‌گیرد و با مشخص شدن پیمانکار، عملیات احداثسردخانهٔ مجهز و بزرگ، سرویس‌های بهداشتی مردانه و زنانه، ساختمان اداری، مصلای بزرگ و بهسازی معابر آغاز می‌شود.

وی افزود: در ماههای گذشته نیز، یک دستگاه آمبولانس نعش کش سه تخته و مجهز خریداری شد و در بودجهٔ امسال نیز، توسعهٔ فضای سبز سمت شرقی آرامستان در نظر گرفته شده است.

مسوول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی بندر امام در پایان از زحمات و پیگیریهای هاشم مرفاوی مسوول آرامستان و امامی مسوول خدمات شهری شهرداری بندر امام جهت پیگیری رفع مشکلات موجود آرامستان، تشکر و قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز