خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اعلام کرد:

برگزاری جلسه آموزشی ویژه قصابان شهرستان شادگان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۹۱

در این جلسه آموزشی، در خصوص اهمیت بهداشت و سلامت مواد غذایی، عوامل تهدید کننده سلامت گوشت، نقش قصابان و سلاخان در تامین سلامت گوشت مطالبی مطرح گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شادگان گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف دامپزشکی، نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت می‌باشد و لزوم رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است لذا در این راستا با هماهنگی رئیس اتحادیه صنف قصابان شهرستان شادگان و با حضور کلیه قصابان شهرستان کلاس آموزشی در محل اتحادیه این صنف برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دکتر رضا حفیظی امروز با اعلام این خبر افزود: با توجه به ارتقاء سطح بهداشتی فرآورده‌های خام دامی و به جهت آشنایی هرچه بیشتر صنف قصابان با آخرین دستورالعمل‌های دامپزشکی، این جلسه آموزشی تشکیل شد و مطالبی در خصوص اهمیت بهداشت و سلامت مواد غذایی، عوامل تهدید کننده سلامت گوشت، نقش قصابان و سلاخان در تامین سلامت گوشت مطرح شد.

حفیظی تصریح کرد: یکی از راه‌های بسیار مهم درخصوص جلوگیری از بیماریهای مشترک، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص چگونگی تهیه فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت مرغ و تخم مرغ و آموزش به عرضه کنندگان این فرآورده‌ها می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز