خبرگزاری کار ایران

رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه خبر داد:

تکمیل روشنایی یک محور سانحه خیز در جنوب خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۸۳

با تکمیل روشنایی این محور که به صورت گردنه و پیچ‌های خطرناک است تا حدود بسیاری از تصادفات رخ به رخ، واژگونی و سقوط خودرو‌ها جلوگیری می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت: عملیات تکمیل روشنایی محور امیدیه - میانکو، به عنوان یکی از محورهای سانحه خیز و با پیچ‌های خطرناک به طول سه کیلومتر انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا شیخ‌پور، امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح از دو هفته پیش آغاز شده است. و با تکمیل روشنایی محور که به صورت گردنه و پیچ‌های خطرناک است تا حدود بسیاری از تصادفات رخ به رخ، واژگونی و سقوط خودرو‌ها جلوگیری می‌شود.

شیخ‌پور اضافه کرد: عملیات مزبور شامل نصب لامپ، کابل خودنگهدار، تابلو و چراغ‌های لاک پشتی است که با اعتبار ۵۰۰میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به وقوع سوانح خطرناک به دلیل وجود یک پرنگاه با ارتفاع ۷۰متری در محور گفت: محور مزبور سه پیچ خطرناک دارد و در هنگام بارندگی بسیار لغزنده است.

شیخ‌پور اظهار کرد: به دلیل کمبود دید، احتمال سقوط خودرو‌ها به داخل پرتگاه در محور وجود داشت که با تکمیل روشنایی، این مشکل هم برطرف می‌شود.

امیدیه از شهرهای جنوبی خوزستان است که با اهواز، مرکز استان ۱۱۳کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز