خبرگزاری کار ایران

شکستگی خط لوله مخابرات و نفت منطقه لرستان در منطقه پل زال؛

معاون استانداری خوزستان: نشت گازوییل به دریاچه سد کرخه نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۰۹

بیش از ۵۰ هزار لیتر گازوییل به دلیل شکستگی خط لوله مخابرات و نفت منطقه لرستان وارد رودخانه زال در این استان شد که تاکنون ۹۰درصد از این مواد جمع آوری شده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بر اثر شکستگی خط لوله مخابرات و نفت منطقه لرستان در منطقه پل زال، ۵۰ هزار لیتر گازوییل وارد رودخانه زال و بخشی از رودخانه کرخه شد اما به مخزن سد کرخه نرسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستانˈاحمد سیاحیˈ ساعاتی پیش در حاشیه جلسه ستاد سوخت خوزستان در محل استانداری خوزستان گفت: هفته گذشته بیش از ۵۰ هزار لیتر گازوییل به دلیل شکستگی خط لوله مخابرات و نفت منطقه لرستان وارد رودخانه زال در این استان شد که تاکنون ۹۰درصد از این مواد جمع آوری شده است.

وی گفت: این خطر وجود داشت که با نشت این میزان گازوییل در مخزن سد کرخه مشکلات برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه ایجاد شود که خوشبختانه تاکنون این مواد به این سد نرسیده است.

وی که عازم بازدید از منطقه سد کرخه بود افزود: تیم‌های عملیاتی از سوی دستگاه‌های مربوطه در حال جمع آوری باقی مانده مواد هستند و هم اکنون نیز بازدیدی هوایی از این منطقه خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز