خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی:

نمایشگاه کتاب ماهشهر تا پایان دیماه دایر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۳۳

در این نمایشگاه بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب در موضوعات گوناگون همچنین محصولات فرهنگی و بازی‌های فکری در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندر ماهشهر از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، مسلم میرزاوند صبح امروز افزود: این نمایشگاه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی بندر ماهشهر و با همکاری شهرداری و اداره ارشاد اسلامی شهرستان در محل جنب مسجد جامع ناحیه صنعتی برگزار گردید.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب در موضوعات گوناگون دینی و مذهبی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، علمی، ادبی، هنری، سیاسی، تاریخی، اجتماعی، آشپزی، شعر و ادبیات، کامپیو‌تر و… همچنین محصولات فرهنگی و بازی‌های فکری در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

سرپرست اداره کتابخانه‌های شهرستان ماهشهر افزود: مزیت خوب این نمایشگاه علاوه بر موضوعات متنوع در عناوین کتاب‌ها، تخفیف ۳۰ درصدی کتاب و لوازم تحریر می‌باشد که هدف از این تخفیف، ایجاد علاقه به ویژه در بحثکتاب و کتابخوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقه‌مند هستند.

وی گفت: مرکز پخش پشتکار مجری ارائه محصولات و تولیدات خود در این نمایشگاه است.

در ادامه میرزاوند افزود: یکی از اهداف ما در این نمایشگاه، ارائه کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است، زیرا مردم امروز بیشتر به دنبال خواندن‌ کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند که ما در برگزاری نمایشگاه به این مهم توجه داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های موجود برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در نظر گرفته شده است، افزود: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی استقبال خوبی از این نمایشگاه دارند.

میرزاوند در پایان ضمن قدردانی از شهرداری محترم و اداره ارشاد اسلامی به جهت اطلاع رسانی به مردم و در اختیار قرار دادن مکان نمایشگاه، از شورای محترم شهر که تبلیغات نمایشگاه کتاب را در سطح شهر برعهده داشتند تشکر کرد و افزود: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها بطور متناوب در شهرستان ماهشهر ادامه خواهد داشت چرا که این امر در رشد و ارتقای سرانه مطالعه مردم عملی کارساز است.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا پایان دیماه جاری، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب برای بازدید عموم مردم باز می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز