خبرگزاری کار ایران

با مراجعه به نمایندگی ایلنا مطرح شد؛

اعلام نارضایتی برخی مشترکین از خدمات مخابرات هندیجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۲۸

برخی از مشترکین می گویند: برای رفع خرابی سیم‌های مخابراتی در هندیجان، باید ماه‌ها بلکه سال‌ها به انتظار بنشینیم.

تعدادی از مشترکین مخابرات هندیجان طی روزهای گذشته و صبح امروز با مراجعه به نمایندگی ایلنا در این شهرستان، از نحوهٔ عملکرد خدماتی مخابرات هندیجان اعلام نارضایتی نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، اهم موضوعات مطرح شده توسط این شهروندان، عدم اقدام به موقع در جهت رفع خرابی خطوط مخابراتی می‌باشد.

یکی از شهروندان در این خصوص گفت: به دفعات خرابی تلفن خود را در سامانه ۱۱۷ ثبت می‌کنیم، و علیرغم مراجعه حضوری هم متاسفانه اقدام به موقعی توسط مخابرات صورت نمی‌گیرد و علاوه بر این، از دسترسی به اینترنت نیز محروم می‌شویم.

یکی دیگر از شهروندان از مسوولین مربوطه خواست تا به این مشکل اساسی که نه تنها شامل منازل مسکونی بلکه برخی ادارات و مراکز خدماتی نیز می‌شود، رسیدگی نمایند.

این شهروند هندیجان افزود: برای رفع خرابی سیم‌های مخابراتی در هندیجان، باید ماه‌ها بلکه سال‌ها به انتظار بنشینیم.

لازم به ذکر است که تلاش خبرنگار ایلنا جهت برقراری ارتباط با «عبدالرضا حیاتی» رئیس اداره مخابرات هندیجان جهت پیگیری این موضوع، به علت رد تماس از طرف وی، بی‌نتیجه ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز