خبرگزاری کار ایران

فرماندار هندیجان عنوان کرد:

سرباز معلم بهترین گزینه استخدام در آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۸۰

این سربازان معلم که در آموزش و پرورش و طی دو سال پیاپی در روستا‌ها و مناطق محروم تدریس می‌کنند، همانند یک نیروی جوان در دانشگاه فرهنگیان در حال یادگیری هستند و می‌توانند برای استخدام مفید باشند.

فرماندار شهرستان هندیجان صبح امروز در گفتگویی اختصاصی با ایلنا گفت: معلمان وظیفه، بهترین گزینه جهت بکارگیری و استخدام در وزارت آموزش و پرورش هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، احمد جعفری نسب در ادامه افزود: با توجه به دوره‌های تخصصی که سربازان معلم گذرانده‌اند و با تجربه دو سال تدریس که دارند و با زحمات زیادی که در روستاهای دور افتاده و محروم انجام می‌دهند و سختی‌ها و معضلات بسیاری را در جهت آموزش نونهالان و نوجوانان این کشور تحمل می‌کنند می‌توان جهت استخدام در آموزش و پرورش قرار گیرند و از تجربیات آن‌ها استفاده کرد. لذا هم برای آموزش و پرورش و هم برای دانش آموزان بسیار مناسب و مطلوب می‌باشد.

جعفری نسب بیان کرد: با توجه به دوره‌های گذرانده شده این سربازان معلم همانند یک نیروی جوان در دانشگاه فرهنگیان در حال یادگیری هستند و می‌توانند برای استخدام مفید باشند.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه است، لذا می‌تواند از همین سربازان معلم در پایان دوره خدمت ضرورت آن‌ها بعنوان حق التدریسی یا قراردادی یا دیگر اشکال استخدامی در کشور آن‌ها را جذب کرده و کادر خود را تا حدودی تکمیل کند.

جعفری نسب در پایان گفت: من از اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هندیجان جهت بکارگیری جوانان مؤمن و شایسته‌ای به عنوان سرباز معلم در شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیری هوشمندانه بتوان این جوانان فعال و زحمت کش را در آموزش و پرورش هندیجان جذب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز