خبرگزاری کار ایران

به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان انجام شد:

لایروبی و شستشوی ۶ کیلومتر از شبکه فاضلاب ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۷۹

در این عملیات ۶ کیلومتر از مجموع شبکه اصلی و فرعی فاضلاب و ۵۶۵ منهول فاضلاب توسط پرسنل اداره در قالب گروه‌های چند نفره و به صورت دستی و با استفاده از واترجت طی ماه جاری شستشو و لایروبی شد.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ماهشهر صبح امروز گفت: با هدف پاکسازی تمام شبکه و به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، ۶ کیلومتر از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرستان ماهشهر طی ماه جاری لایروبی و شستشو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، محمد مهدی زاده افزود: به منظور حفظ سلامت شهر و ساکنان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شست‌وشو، لایروبی و ضدعفونی‌کردن خطوط شبکه دفع فاضلاب این شهر انجام شد.

مهدی زاده ادامه داد: در این عملیات ۶ کیلومتر از مجموع شبکه اصلی و فرعی فاضلاب و ۵۶۵ منهول فاضلاب توسط پرسنل اداره در قالب گروه‌های چند نفره و به صورت دستی و با استفاده از واترجت طی ماه جاری شستشو و لایروبی شد.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت ۹۶ حلقه منهول جدید فاضلاب احداثو ۵۹۶ مورد گرفتگی فاضلاب نیز رفع شده است، افزود: شست و شو و لایروبی شبکه فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری بوده و از اهم وظایف حوزه بهره‌برداری از شبکه فاضلاب است.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ماهشهر اذعان داشت: همه ساله با فرا رسیدن فصل بارندگی جهت پیشگیری از احتمال سرریز شدن فاضلاب، عملیات لایروبی و گندزدایی منهول‌ها و خطوط شبکه فاضلاب انجام می‌شود.

وی در ادامه عملیات لایروبی شبکه فاضلاب طی ماه جاری، به لایروبی ۲۵۰ متر از شبکه فاضلاب خیابان طالقانی و بلوار جانبازان اشاره و خاطر نشان کرد: شستشو و لایروبی این مناطق که از مهم‌ترین مناطق شهرستان ماهشهر به شمار می‌روند، رضایتمندی ساکنین و همشهریان را در پی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز