خبرگزاری کار ایران

مسوول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی بندر امام

باید از شهروندان نمونه بندر امام تقدیر شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۵۲

خدا را شاکریم که شهروندان بندر امام، امروز متفاوت با سالیان گذشته نسبت به حقوق و تکالیف شهروندی خویش آگاه اند.

مسوول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی بندر امام خمینی «ره»، ظهر امروز در جلسهٔ این کمیسیون در محل روابط عمومی گفت: باید از افرادی که به هر نحوی به مجموعهٔ مدیریت شهری در بحثسیمای بصری شهر و بهسازی فضای سبز کمک می‌نمایند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، بهنام ادیبی با اشاره به سهم بزرگ شهروندان در ایجاد و تأمین زیبایی شهر افزود: امروز باید از افرادی که در جایگاه یک شهروند نمونه، محل کار و زندگی خود را زیبا نموده‌اند تقدیر بعمل آید.

ادیبی با بیان این مطلب که امروز به حمدالله تعامل بسیار خوبی میان شهرداری و شورای اسلامی شهر برقرار است، ادامه داد: ما باید بتوانیم از این فرصت ایجاد شده به نحو احسن و به نفع مردم بهره برده و به پشتوانهٔ این تعامل، نوعی اعتماد متقابل با شهروندان ایجاد ناییم.

وی همچنین افزود: خدا را شاکریم که شهروندان بندر امام امروز متفاوت با سالیان گذشته نسبت به حقوق و تکالیف شهروندی خویش آگاه اند و باید بدانند که هر نوع قدمی که در راستای حمایت و مشارکت مجموعه خدمتگزار خود بر می‌دارند از نظر ما پنهان نخواهد بود و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

در پایان این جلسه مقرر گردید لیستی از افراد، شامل ساکنین، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و… که هر یک به نحوی در ایجاد نما و زیبایی ظاهر ساختمان محل زندگی و کار خود موثر واقع شده‌اند، جهت تقدیر و اهدای لوح سپاس تهیه و معرفی گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز