خبرگزاری کار ایران

تأکید مجدد رئیس انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش دانیال(ع)؛

مطالبات ذرت کاران خوزستانی هنوز پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۵۴

علی رغم مکاتبات و پیگیری‌های متعدد تلفنی و حضوری با وزارت کشاورزی و سایرمسئولان ذیربط کشوری و استانی، متأسفانه ذرت کاران این شهرستان هنوز حق الزحمهٔ خود را دریافت نکرده‌اند.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش دانیال(ع) گفت: با گذشت بیش از دو ماه از خرید تضمینی ذرت از سوی سازمان تعاون روستایی و با وجود وعده‌های یک هفته‌ای مسئولان از جمله مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور و مدیر کل تعاون روستایی استان خوزستان برای پرداخت تمامی مطالبات و یا بخش عظیمی از آن به کشاورزان، همچنان این قشر زحمت کش حاصل دسترنج خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رحیمی نیا صبح امروز افزود: علی رغم مکاتبات و پیگیری‌های متعدد تلفنی و حضوری با وزارت کشاورزی و سایرمسئولان ذیربط کشوری و استانی متأسفانه ذرت کاران این شهرستان هنوز حق الزحمهٔ خود را دریافت نکرده‌اند.

وی گفت: با وجود اینکه قبل از برداشت، از طرف دولت اطمینان داده شده بود که اعتبار لازم برای خرید تضمینی این محصول استراتژیک تأمین شده است اما اکنون پس از گذشت بیش از دو ماه از خرید این محصول، دولت نتوانسته است وجه خرید ذرت را به کشاورزان بپردازد و این طور آن‌ها را با مشکل مواجه ساخته است.

رحیمی نیا از مسئولان و مدیران ارشد بخش کشاورزی خواست تا با درک بیشتر از وضعیت سخت معیشت کشاورزان و پرداخت هر چه سریع‌تر مطالباتشان، به این وضعیت بحرانی خاتمه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز