خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد ­اسلامی؛

کمیته هنری و تبلیغات یکصدمین سالگرد جهاد عشایر خوزستان تشکیل جلسه داد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۴۰

حماسه جاویدان جهاد عشایر عرب خوزستان حلقه ای از حلقه های زنجیر وار نهضت اسلامی ضد استکبار و استعمار جهانی است.

جلسه کمیته هنری و تبلیغات یکصدمین سالگرد جهاد عشایر خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد ­اسلامی ­خوزستان­، ­­­ معاونت­ فرهنگی­ سپاه­ حضرت­ ولیعصر(عج) ­، ­ فرماندهی ­بسیج­ سپاه امیرالمومنین(ع)، فرماندهی بسیج سپاه امام حسین(ع)، فرماندهی بسیج سپاه شادگان، فرماندهی بسیج سپاه حمیدیه، فرماندهی بسیج سپاه دشت آزادگان در تالار اجتماعات تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این جلسه گفت: ولایت پذیری سرمایه اصلی خوزستان است چرا که جهاد عشایر خوزستان صد سال پیش در برابر ارتش انگلیس با فتوای مرجع تقلید حضرت آیت الله سید محمد کاظم یزدی آغاز شد.

وی افزود: حماسه جاویدان جهاد عشایر عرب خوزستان حلقه ای از حلقه های زنجیروار نهضت اسلامی ضد استکبار و استعمار جهانی است. فرهنگ جهاد عشایر باعثایستادگی خیل عظیمی از عشایر منطقه از جمله عرب، لر و بختیاری در دفاع مقدس شد و روحیه جهادی عشایر در دفاع مقدس را آفرید.

همایون قنواتی در ادامه گفت: شرایط امروز ما باز هم می طلبد، برای مقابله با مشکلات و دغدغه های اجتماعی؛ اقتصادی؛ سیاسی و حتی نظامی، رابطه مان را با ولایت فقیه بیش از پیش مستحکم کنیم.

در ادامه این جلسه دیگر اعضای کمیته به بیان پیشنهادات خود در خصوص نحوه انجام تبلیغات پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز