خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ماهشهر خبر داد:

«رادیو بندر» در ماهشهر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۸۲

با حضور جمعی از مسوولین و نمایندگان مردم، رادیو بندر در شهرستان ماهشهر افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: با همکاری‌های صورت گرفته از سوی مسوولان ذیربط و بخصوص صدا و سیمای مرکز خوزستان، در دهه فجر امسال، شاهد افتتاح «رادیو بندر» در حوزه شهرستان ماهشهر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، منصور قمر افزود: وجود تأسیسات عظیم بندری، صنعت نفت و پتروشیمی، غنا و پیشینه کهن فرهنگی، وجود اقوام مختلف و همچنین پتانسیلهای قوی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صیادی، دامپروری و…، لزوم ایجاد و راه‌اندازی رسانه‌ای فراگیر برای برخورداری مردم از اخبار و رویدادهای منطقه را ایجاب می‌کرد.

وی افزود: همچنین لزوم ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسوولان از یک طرف، و معرفی فرهنگ، هنر، آداب و رسوم مردم این منطقه از طرف دیگر، به‌ منظور تقویت وحدت و همدلی میان مردم شهرهای حوزه شهرستان، باعثاتخاذ تصمیم در ایجاد و راه‌اندازی «رادیو بندر» شد.

قمر افزود: قرار است که این رادیو در سه بخشِ صبح، بعداز ظهر و عصر، برنامه متنوع خود را روی آنتن ببرد.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: علاوه بر این قرار است که حدود ۲۸ طرح مختلف در دههٔ فجر امسال، در شهرهای ماهشهر و بندر امام خمینی «ره» به بهره برداری برسد.

وی از سفر استاندار خوزستان در هفتهٔ جاری به شهرستان ماهشهر، در راستای سفرهای درون استانی استاندار خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز