خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و در رأس هیأتی صورت گرفت؛

بازدید استاندار خوزستان از طرح‌های عمرانی ماهشهر و بندر امام

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۸۳

استاندار خوزستان به همراه جمعی از معاونین و مدیران کل استان، از طرح های عمرانی ماهشهر و بندر امام خمینی «ره» بازدید کرد.

استاندار خوزستان صبح امروز در رأس جمعی از مسوولین استانی و شهرستان ماهشهر، از طرح های در دست اجرای شهرستان های ماهشهر و بندر امام خمینی «ره» بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، عبدالحسن مقتدایی ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهرستان ماهشهر به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام نمود.

وی سپس از طرح های عمرانی ماهشهر و همچنین خور این شهرستان دیدار کرده و توسط شهردار ماهشهر در جزئیات کارهای صورت گرفته قرار گرفت.

مقتدای سپس از ایستگاه راه آهن ماهشهر بازدید نمود و سپس راهی بندر امام خمینی «ره» گردید.

استاندار خوزستان در بدو ورود به بندر امام خمینی «ره»، توسط مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و جمعی از معاونین وی مورد استقبال قرار گرفت و سپس از چند طرح عمرانی و اسکله های این بندر بازدید نمود.

مقتدایی ساعت پانزده امروز جهت شرکت در شورای اداری شهرستان، بندر امام خمینی را به مقصد شهرک طالقانی ماهشهر ترک نمود.

استاندار خوزستان را در این بازدیدها، خبیر معاون سیاسی اجتماعی، رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی، قمر فرماندار ماهشهر، آقاجری نماینده شهرستان و همچنین شهرداران و اعضاء شورای شهرهای ماهشهر و بندر امام و همچنین سایر مسوولین استانی و شهرستانی همراهی نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز