خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خواستار شد:

هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری در بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۰۶

بندر امام خمینی در همهٔ مقاطع ویژگی‌ها و اهمیت‌های ویژه ایی دارد به عنوان مثال در مقطع جنگ یک عامل پشتیبانی برای کشور بود.

استاندار خوزستان گفت: باید مسیری را برای بندر امام خمینی(ره) بسازیم تا سرمایه‌گذار به سوی آن جذب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالحسن مقتدایی پس از بازدید روز گذشته خود از بندر امام تأکید کرد: هدف از سفر به بندر امام تقدیر و تشکر از دریادلانی بود که شب و روز با آب و بندر سر و کار دارند و از حفاظت از حریم آن گرفته تا پهلوگیری و تخلیه و حمل بار کشتی‌ها مشغول به فعالیت هستند، در رأس آن نیز تصمیم گیری‌هایی که به مدیریت‌ها و موفقیت‌های اینچنینی ختم می‌شود که ذکر آنها در گزارش‌های ارائه شده مشهود است.

وی افزود: بندر امام خمینی در همهٔ مقاطع ویژگی‌ها و اهمیت‌های ویژه‌ایی دارد، به عنوان مثال در مقطع جنگ، یک عامل پشتیبانی برای کشور بود و بعد از جنگ نیز با شرایط مختلفی که به وجود آمد فعالیت‌های آن تغییر کرده و با توجه به نوع سرمایه‌گذاری‌هایی که شده نشان دهنده موفقیت طرحها در این بندر است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: باید مسیری را برای بندر امام خمینی(ره) بسازیم تا سرمایه‌گذار به سوی آن جذب شود زیرا فعالیت‌های اقتصادی است که می‌تواند این بندر را ماندگار کند.

مقتدایی بیان کرد: این بندر در حین تأمین نیاز‌های داخل، نباید در پاسخ به نیاز‌های منطقه بی‌تفاوت باشد و باید شرایطی را فراهم کنیم که بیشترین سود را به نزدیکان خود که ماندگار هستند برسانیم و در کنار این عظمت باید توجه ویژه‌ایی به اسکله‌هایی که در ماهشهر وجود دارد داشته باشیم و تعاملی را با مردم ایجاد کنیم که اگر این تعامل به وجود آید و مردم خرسند باشند خود، مبلغانی بزرگ خواهند بود.

وی ادامه داد: احساس می‌کنیم راه توسعه بندر ماهشهر، منطقه چمران، شهرک شهید مدنی باز است که اگر اتفاق بیفتد، توانسته‌ایم از امکانات دولتی در راه توسعه جامعه استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز