خبرگزاری کار ایران

بخشدار بندر امام خمینی «ره»:

گزینهٔ شهرستان شدن بندر امام کماکان مطرح است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۹۷

استاندار خوزستان بر توسعه و رفع مشکلات بندر امام تأکید دارند و نباید عده‌ای از صبحت‌های روز گذشته وی برداشت غیر صحیح کنند.

بخشدار بندر امام خمینی گفت: اینکه عده‌ای تصور کنند صحبت‌های روز گذشتهٔ استاندار محترم خوزستان در جلسه شورای اداری ماهشهر، به‌ منزلهٔ مخالفت با تبدیل بندر امام به شهرستان و یا خاتمه پذیرفتن این بحثاست، اشتباه محض است.

سید مهران رفیعیدر گفتگوی اختصاصی با ایلناافزود: مقتدایی در کنار مطرح بودن بحثشهرستان شدن بندر امام، گزینهٔ ایجاد فرمانداری ویژه برای هر دو شهر ماهشهر و بندر امام را نیز مطرح کردند، این موضوع که قبلا نیز با نماینده مردم شهرستان در مجلس مطرح شده بود، حتی می‌تواند با استقرار محل فرمانداری ویژه در بندر امام نیز همراه باشد، که در این صورت یک نهاد ارشد تصمیم گیری در سطح کل شهرستان ایجاد می‌شود.

رفیعی ادامه داد: شاید اشاره مستقیم مقتدایی به مطرح نبودن بحثتبدیل بندر امام به شهرستان، ناشی از عملکرد غیر اصولی تعدادی افراد در آن جلسه بود که منجر به بی‌نظمی ورای اداری شد، زیرا تا آنجائیکه بنده بعنوان نماینده دولت و شخص استاندار مطلع هستم، این مسأله کماکان مطرح بوده و در کنار آن، پیشنهادات دیگری نیز عنوان می‌شود.

نماینده دولت تدبیر و امید در بندر امام، خطاب به شهروندان این بندر عظیم صنعتی و تجاری گفت: مطمئن باشید که اینجانب به همراه فرماندار محترم شهرستان ماهشهر و همکارانمان در استانداری و وزارت کشور، در چهارچوب قانون، پیگیر مطالبات بحق شما هستیم و انشاالله بزودی نتیجهٔ کار را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز