خبرگزاری کار ایران

پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز از سرگرفته شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۰۸

با افزایش دید افقی، پروازهای داخلی و خارجی شرکت های هواپیمایی از فرودگاه اهواز از روز دوشنبه طبق برنامه انجام خواهد شد.

مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز اعلام کرد: با بهبود وضعیت جوی و کاهش غلظت ریزگردها، پروازهای این فرودگاه از نخستین ساعات روز دوشنبه از سرگرفته شد.

به گزارش ایلنا، این مرکزاعلام کرد: با افزایش دید افقی، پروازهای داخلی و خارجی شرکت های هواپیمایی از فرودگاه اهواز از روز دوشنبه طبق برنامه انجام خواهد شد.

' مجید ملایایی رییس روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان نیز اعلام کرد: فعالیت عادی فرودگاه های اهواز و ماهشهر با نشست و برخاست هواپیماهای مسافری از ساعاتی پیش شروع شده است.

بسیاری از پروازهای هواپیماهای مسافری در فرودگاه های اهواز، ماهشهر و آبادان روز یکشنبه به علت پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی کمتر از ۵۰ متر انجام نشد.

پدیده گرد و خاک روز یکشنبه سبب افزایش ذرات معلق در هوا تا ۶۷ برابر حد مجاز در ماهشهر و اهواز شد که همین امر باعثتعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرستان های استان خوزستان در این روز گردید.

آموزش و پرورش خوزستان امروز دوشنبه مدارس نوبت صبح ۱۲شهر استان از جمله اهواز را تعطیل اعلام کرده است.

هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد تا فردا(سه شنبه) پدیده غالب در استان وزش باد خواهد بود ولی از سه شنبه به بعد بیشتر مناطق خوزستان تحت تاثیر سامانه بارشی جنوبی، بارانی خواهد بود.

بروز پدیده گرد و خاک در خوزستان که گفته شده منشا آن کانون های داخلی استان است دو هفته ای است که بسیاری از فعالیت های روزمره مردم را مختل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز