خبرگزاری کار ایران

با مشارکت مردمی محقق شد؛

اصلاح شبکه توزیع آب بخشی از بافت قدیم شوشتر

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۲۷

در یک عملیات ضربتی، با حفاری ۱۷۰ و ۱۰۰ متر و تعویض لوله‌های فرسوده و شکسته به ترتیب مشکل افت فشار در بلوار شهید کربلا چعب گوریه و منطقه بین الحرمین شوشتر برطرف شد.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان شوشتر از لوله‌گذاری و اصلاح شبکه توزیع این امور در بافت قدیم شهر با مشارکت مردمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا بنیادی صبح امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور افزایش سطح کمی و کیفی آب شهری و جلوگیری از هدر روی آب در شهر شوشتر، با مشارکت ساکنان کوچه واقع در پشت مسجد امام حسین(ع)، شبکه توزیع آب اصلاح شد.

وی گفت: در این پروژه با تأمین لوله و اتصالات مورد نیاز از اداره آبفا و حفاری خیابان بطول ۶۰ متر توسط ساکنین این کوچه با مشارکت مردم در بحثاجرا، مشکلات آب شرب این کوچه‌ برطرف شد و این مشارکت مردمی سبب کاهش هزینه‌های اجرایی شد.

بنیادی اذعان داشت: لوله‌گذاری کوچه مذکور جمعا به متراژ ۶۰ متر لوله پلی اتیلن ۱۱۰ میلیم‌تر با استانداردسازی انشعابات و نصب یکعدد شیر قطع و وصل در کمتر از ۴۸ ساعت با همت و مشارکت اهالی و پرسنل عملیاتی این امور به پایان رسید.

مدیر امور آبفا شوشتر در ادامه عملیات اصلاح شبکه، از توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شهر جدید گوریه و منطقه بین الحرمین این شهرستان خبر داد و افزود: در یک عملیات ضربتی، با حفاری ۱۷۰ و ۱۰۰ متر و تعویض لوله‌های فرسوده و شکسته به ترتیب مشکل افت فشار در بلوار شهید کربلا چعب گوریه و منطقه بین الحرمین شوشتر برطرف شد.

گفتنی است: در عملیات اصلاح شبکه فرسوده منطقه بین الحرمین ۱۰ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز