خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

اجرای آسفالت ۲۵ کیلومتر راه روستایی در دزفول

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۰۷

همه محورهای ورودی دزفول تا شعاع ۲۰ کیلومتر به صورت ۶ خط و ۴ خط، حداکثر تا ۲۰ اسفند خط کشی می‌شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از آسفالت ۲۵ کیلومتر از این مسیر خبر داد و گفت: همه محورهای ورودی دزفول تا شعاع ۲۰ کیلومتر به صورت ۶ خطه و ۴ خطه، حداکثر تا ۲۰ اسفند خط کشی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منوچهر رحمانی صبح امروز با حضور در جلسه ساماندهی مسایل راه و شهرسازی شهرستان درفول افزود: این مسیر ۵۰ کیلومتر طول دارد که با انجام محاسبات و جمع بندی لازم، هدفگذاری ما برای سال آینده اجرای ۲۵ کیلومتر از اینجاده به عرض ۱۱ متر است.

جلسه کارگروه طراحی، برنامه ریزی و تصویب موارد پیرامون مسکن، راه و شهرسازی در برنامه‌های کوتاه مدت، بلند مدت و ضروریات شهرستان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و شورای معاونان وی با حضور مسئولان شهرستان دزفول در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان که پیش از این جلسه به بازدید وضعیت چند منطقه دزفول رفته بود، وضعیت کوی پیام نور دزفول را غیرقابل قبول دانست و گفت: راه و شهرسازی استان به کمک فرماندار و نماینده باید شهردار را حمایت کنیم تا کوی پیام نور از این وضعیت خارج شود.

رحمانی ادامه داد: کلیه محورهای ورودی دزفول تا شعاع ۲۰ کیلومتر به صورت ۶ خط و ۴ خط، حداکثر تا ۲۰ اسفند خط کشی می‌شوند.

وی در مورد تامین گاردریل برای جاده‌های دزفول بویژه جاده‌های کناری کانال‌های آب در دزفول گفت: قرار است گاردریل‌هایی را بطول ۵ کیلومتر در آبادان باز کنیم و به دزفول بدهیم.

رحمانی با تاکید بر نیاز استان به قیر، با تقدیر از پیگیری‌های نماینده دزفول برای پیگیری حل این مشکل ده ساله استان، گفت: ما بنا داریم در این حوزه کاملا با نماینده دزفول هماهنگ باشیم.

کمربند غربی دزفول که سالهاست ناقص باقی مانده است، موضوع دیگری بود که مورد بحثقرار گرفت و مقرر شد، شهردار در خصوص کمربندی، اقدامات لازم را تا رساندن به زیرسازی انجام دهد و اداره راه و شهرسازی شهرستان نیز در خصوص تامین قیر در قالب مشارکتهای مردمی به شرط برنامه زمان بندی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز