خبرگزاری کار ایران

بخشدار بندر امام خمینی خبر داد:

راه‌اندازی بازارچهٔ مرزی در پارک ساحلی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۸۳

سید مهران رفیعی از تلاش برای راه‌اندازی بازارچهٔ مرزی در ایام نوروز در محل پارک ساحلی شهدای هسته‌ای بندر امام خبر داد.

بخشدار بندر امام خمینی، در جلسهٔ شورای اداری شهرستان ماهشهر از تلاش برای راه‌اندازی بازارچهٔ مرزی در راستای فراهم کردن امکان خرید مهمانان نوروزی و شهروندان منطقه در ایام نوروز ۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سیدمهران رفیعی ظهر امروز گفت: نامه‌ای را توسط استاندار محترم خوزستان به منظور جلب همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در توسعهٔ شهر بندر امام خمینی به وزیر محترم راه و شهرسازی داده‌ایم و هم اینک از طریق وزارتخانه مذکور، پیگیر مسأله هستیم.

رفیعی ادامه داد: علاوه بر اقدامات سریعی که جهت حل مشکل ترافیک حاد بندر امام بخصوص تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی و عبور کاروان‌های راهیان نور انجام می‌دهیم، تقاضایی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که بر اساس آن باید هرچه سریع‌تر نسبت به شروع پروژه‌های احداثجاده کمربندی بندر امام و پل روگذر راه آهن جهت کاهش بار ترافیک اقدام شود.

بخشدار بندر امام در خصوص برنامه‌های استقابل از مسافران نوروزی گفت: شهرداری بندر امام و دستگاههای مربوطه تمام تلاش خود را جهت آماده سازی پارک‌ها و معابر انجام داده‌اند و در تلاشیم تا علاوه بر این، نسبت به راه اندازی بازارچهٔ مرزی در پارک ساحلی شهدای هسته‌ای جهت امکان خرید کالای با قیمت مناسب هم برای شهروندان و هم برای مسافران نوروزی اقدام شود.

رفیعی در پایان گفت: خوشبختانه هم فرماندار محترم ماهشهر و هم استاندار محترم استان، توجهٔ ویژه‌ای نسبت به تسریع در توسعه و رفع مشکلات بندر امام که یکی از بزرگ‌ترین بنادر تجاری و صنعتی خاورمیانه است دارند که همین مسأله باعثدلگرمی بیشتر ما برای اقدامات عمرانی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز