خبرگزاری کار ایران

در چارچوب رقابت‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا،

فولاد برای شکست السد قطر امروز به میدان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۱۵

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و السد قطر، امروز در ورزشگاه غدیر اهواز در حضور ده‌ها هزار هوادار خوزستانی به میدان می‌روند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا، بعدازظهر امروز میزبان السد قطر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فولاد که در سال گذشته با سر گروهی به مرحلهٔ بعد صعود کرده بود، امروز در حالی به مصاف حریف قطری خود می‌رود که تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت در اختیار ندارد.

علیرغم اینکه تلاش این تیم جهت متقاعد کردن مسوولین نظام وظیفه کشور برای گرفتن مجوز بازی ستاره‌های خود از جمله سروش رفیعی و بختیار رحمانی بی‌نتیجه ماند، اما سرمربی این تیم معتقد است که فولاد توان شکست تیم قطری را دارد.

روز گذشته دکتر مقتدایی استاندار خوزستان با حضور در جمع فولادی‌ها، باعثایجاد روحیهٔ مضاعف آنان گردید.

حسین اموته که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان، نتوانسته بود نگرانی خود از شکست مقابل حریف را پنهان کند گفته بود: بازی خوب و بسیار سختی پیش رو داریم. هر ۲ تیم فوتبال خوبی ارائه می‌دهند. از شکست در این بازی هراسی نداریم چون در آینده می‌توانیم جبران کنیم هر چند بازیکنان ما از چند بازی اخیر لیگ قطر خسته هستند اما مطمئنم ضمن ارائه یک بازی خوب به نتیجه مطلوب هم می‌رسیم.

و اما در طرف مقابل، اسکوچیچ سرمربی فولاد که از پیوستن سروش رفیعی و بختیار رحمانی قطع امید کرده، اعتقاد دارد که تیم السد بسیار قوی، با استعداد و صاحب بازیکنان با کلاسی است که باید با هوشیاری کامل مقابل آن‌ها بازی کنند.

وی افزوده: السد قطر را به خوبی می‌شناسم و بازیکنان ما تجربه رویارویی با این تیم را داشته‌اند.

دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد نیز ضمن دعوت از خوزستانی‌ها برای حضور در استادیوم غدیر اهواز اظهار داشته: فولاد در فصل گذشته بهترین هواداران را در میان تیم‌های منطقه داشت و عنوان پرتماشاگر‌ترین تیم مرحله گروهی غرب آسیا را از آن خود کرد، در این دوره مسابقات نیز از هواداران فوتبال خوزستان تقاضا داریم برای دفاع از نماینده کشورمان حمایت‌هایشان را ادامه داده تا با نمایش فرهنگ ارزشمند ایرانی یکبار دیگر شاهد میزبانی خوب و انشالله پیروزی‌های شیرین فولادمردان باشیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم‌های فولاد ایران و السد قطر امروز و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز برگزار خواهد شد. و الهلال عربستان و لوکوموتیو تاشکند، دو تیم دیگر این گروه، امشب در عربستان رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز