خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماهشهر تأکید کرد:

مردم در چهارشنبهٔ آخر سال مراقب کودکان و نوجوانان باشند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۸۲

فرماندار شهرستان ماهشهر با دعوت از مردم جهت پیشگیری از هر گونه حادثهٔ ناگوار در چهارشنبهٔ آخر سال، آنان را به رعایت اصول ایمنی و احترام به حقوق شهروندی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، دکتر منصور قمر گفت: آغاز بهار و سال نو، یکی از الطاف حضرت حق است که برای بندگانش مهیا نموده، لذا مردم عزیز مراقب باشند با هنجار شکنی و عدم رعایت مسائل ایمنی در چهارشنبهٔ آخر سال، ایام نوروز را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

فرماندار ماهشهر افزود: تمهیدات لازم دیده شده و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ گردیده است تا با نظارت دقیق، مانع از سوء استفاده برخی افراد از سنت‌های رایج مردم و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شوند.

منصور قمر ضمن تبریک سال نو به تمام مردم ایران بخصوص شهروندان شهرستان ماهشهر از مردم خواست تا در این روز با مراقبت بیشتر از جوانان و نوجوانان، مانع از بوجود آمدن حوادث ناگوار در آستانهٔ سال نو شوند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های نظامی و انتظامی از جمله، نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه ماموریت دارند تا در این روز، مانع از ایجاد مزاحمت احتمالی توسط برخی افراد برای شهروندان شوند.

دکتر قمر در پایان گفت: انشاالله با برنامه ریزی‌هایی که شده، امسال علاوه بر شهروندان محترم، میهمانان عزیز نوروزی که به این شهرستان سفر می‌کنند، لحظات خوبی را سپری خواهند نمود.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز