خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خبر داد:

خدمات دامپزشکی شوش در برگزاری جشنواره اسب اصیل عرب

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۷۷۰

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوش گفت: کار‌شناسان دامپزشکی بر وضعیت سلامت اسب‌های شرکت کننده در جشنواره نظارت کامل داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منوچهر شیخی افزود: جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب که به مناسبت روز مقاومت شوش در استادیوم ورزشی این شهرستان و به میزبانی اداره ورزش و جوانان و هیئت سوارکاری شهرستان شوش برگزار گردیده بود، با نظارت کامل کارشناسان این اداره همراه بوده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوش گفت: در این جشنواره تعداد ۱۶۰ اسب اصیل عرب داخلی و خارجی از شهرستانهای شوش، شوشتر، دزفول و اهواز شرکت داشتند که مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفت و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در آن حضور یافتند.

شیخی با اشاره به اینک کار‌شناسان دامپزشکی بر وضعیت سلامت اسب‌های شرکت کننده در جشنواره در تمامی ساعات برگزاری نظارت دارند ابراز داشت: تاریخچه مالئیناسیون (تست بیماری مشمشه) تمام اسب‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیماری مشمشه یک بیماری مشترک بین انسان و دام است

لازم به ذکر است جشنواره نوروزی اسب اصیل عرب ایرانی که به همت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شوش و با هماهنگی هیئت سوارکاری این شهرستان هفته گذشته برگزار شد، با استقبال کم نظیر گردشگران و مسافران عبوری قرار گرفت.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز