خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر خوزستان اعلام کرد:

صیانت از دارایی‌های ملی در تعمیرات اساسی زیرآبی شناور‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۷۸

یدکش ۱۵ شعبان، از مجموعه شناورهای خدماتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در داک یارد تعمیراتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، تحت تعمیرات اساسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به رویکرد مثبت و تعامل فی مابین این اداره کل با سایر ارگان‌های دریایی کشور در زمینه تعمیرات اساسی شناورهای خدماتی اظهار داشت: این دوازدهمین پروژه‌ای است که شناورهای شرکت مذکور به منظور انجام تعمیرات اساسی زیرآبی در این داک یارد مستقر گردیده‌اند.

مهندس آقایی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره تجهیزات دریایی این اداره کل در بهره گیری از توان و تخصص نیروهای داخلی در انجام تعمیرات اساسی شناور‌ها و لحاظ نمودن موضوع بهره وری در همه زمینه‌ها، ایفای نقش کار‌شناسان و متخصصین فنی این اداره کل در حفاظت و صیانت از دارایی‌های ملی را بسیار مؤثر و مطلوب برشمرد.

وی در ادامه افزود: در این پروژه‌های تعمیراتی تلاش می‌شود ضمن صرفه جویی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، تعمیرات لازم بر روی شناور‌ها با بهترین کیفیت و در حداقل زمان ممکن، صورت پذیرد.

مهندس آقایی اظهار امیدواری کرد پس از تکمیل تمام مراحل تعمیراتی، اوائل اردیبهشت ماه این شناور از داک یارد خارج شده و مورد بهره برداری مجدد قرار گیرد.

ی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز