خبرگزاری کار ایران

با موضوع "هفته کتاب"

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اندیمشک تشکیل شد

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان اندیمشک با حضور فرماندار، شهرداران، اعضای شورای شهر و سایر اعضای انجمن در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی در شروع جلسه با عنوان اینکه کتابخانه‌های عمومی سر و کار با علم و فرهنگ مردم دارند از تمام مدیران درخواست کرد در زمینه فرهنگ، توان و همت بیشتری به خرج دهند.

وی عنوان کرد: پیگیری زمین برای ساخت کتابخانه در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک و حومه از اولویت‌های ماست و انتظار بیشتری از شهرداری‌ها جهت تخصیص زمین و امکانات برای ساخت کتابخانه عمومی می‌رود.

همچنین در این جلسه حجه الاسلام و المسلمین حسینوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی از اهدای حداقل ۵۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب به اداره کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

در ادامه، مسلم میرزاوند رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک ضمن تشریح فعالیت دو ماه گذشته این اداره، با اشاره به روز ۲۴ آبان و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار افزود: امسال در تمامی کتابخانه‌های عمومی، برنامه‌های متنوعی برای عموم مردم در نظر گرفته شده و سعی شده برای تمامی سنین بخصوص اقشار کودک و نوجوان و دانشجو فعالیت‌هایی متناسب با آن‌ها در نظر گرفته شود.

میرزاوند گفت: در این زمینه نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های فرهنگی و اجرایی هستیم که در این حوزه می‌توان به دستگاه‌هایی مانند: شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

کد خبر : ۳۱۸۳۷۳