خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صورت گرفت

تقدیر از عملکرد شاخص در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی

طی مراسمی در جمع شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، از دو شرکت فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به جهت عملکرد شایسته در روند پیشرفت پروژه‌ی سرمایه‌گذاری و بهبود عملکرد اجرایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طی این مراسم که با حضور مدیرکل، اعضای شورای اداری، جمعی از کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیران بنادر آبادان و خرمشهر و جمعی از مدیران و شرکت‌های  بخش خصوصی برگزار شد، ضمن اهدای لوح‌های سپاس به  مدیرعامل شرکت «صنایع پتروشیمی کرمانشاه»، از عملکرد شرکت مذکور در پیشبرد مطلوب سرمایه‌گذاری احداث انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی تقدیر شد.

همچنین  طی این مراسم با اهدای لوح سپاس از اقدامات شرکت «گروه مشارکت اندیشه نوین آریا» در راهبری پایانه‌ی شماره ۲ تخلیه و بارگیری  کالاهای عمومی این مجتمع بندری و ارتقاء بهره‌وری با استفاده از  سامانه‌ی مکان‌یاب  بر روی ناوگان و کشنده‌های پایانه‌ی مذکور، تقدیر به عمل آمد.

همچنین  در پایان این مراسم، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن تقدیر از پیگیری‌های مجدانه‌ی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان در خصوص آزادسازی فضای اسکله‌های بنادر آبادان، با اهدای لوح سپاس به وی و کارکنان امور حقوقی و قراردادها، از عملکرد شایسته‌ی آنان در این خصوص تشکر کرد.

کد خبر : ۳۲۴۶۹۴