خبرگزاری کار ایران

در نشست با دست اندرکاران ورزش خوزستان مطرح شد

تأکید معاون وزیر ورزش بر لزوم تلاش استانداران برای احیای ماده ۵۳

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۰۲۶

نشست با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خوزستان که امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سیدمناف هاشمی در نشست با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خوزستان که امروز در محل اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: بعد از جریان برجام و برنامه‌های بزرگی که دولت در دو سال گذشته انجام داد، امیدواریم که فضای اقتصادی به سمت فضای رونق حرکت کند. ما همگی می‌خواهیم کار توسعه‌ای انجام دهیم، چرا که هدفی را دنبال می‌کنیم و برای مأموریتی دور هم جمع شده‌ایم و مأموریت ما ساختن اماکن است تا توسعه اماکن ورزشی را داشته باشیم و یا این‌که اقدامات ورزشی و جوانان را انجام دهیم تا باعث شادابی و سلامت جامعه شویم و در نهایت هم، مدال‌آوری صورت بگیرد تا شادی و خوشحالی را نصیب مردم کنیم.

 معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ورزش برای کل جامعه و برای جوانان ما است و فرقی با آموزش‌وپرورش ندارد و مانع از آسیب‌های اجتماعی می‌شود و زمانی که پرچم کشورمان در دنیا بالا می‌رود، همه مردم شادی می‌کنند پس باید به نکات لازم در ورزش توجه کنیم.

وی درباره ماده ۵۳ که دستگاه‌ها را مجاز به اختصاص یک درصد از اعتبارات خود به ورزش می‌کند نیز، گفت: اگر بحث سلامت جامعه، جوانان و آسیب‌های اجتماعی مهم هستند، باید استانداران سراسر کشور تلاش کنند تا این یک درصد در استان‌هایشان عملیاتی شود.

 در ادامه این نشست مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان، عنوان کرد: بحث اعتبار و بودجه، بحث بسیار مهمی است و اگر بتوانیم همیشه اعتبار و بودجه را داشته باشیم، بسیاری از مشکلاتمان حل می‌شود.

 سیدمحمد فیاض افزود: باید برای داشتن اعتبار و بودجه، گزارش‌های مربوط به آن را هم داشته باشیم و اطلاعات آن تهیه شود. به‌هرحال با تلاش‌ها و گزارش‌ها می‌توان این بودجه‌ها را کمی افزایش داد.

 مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش در بودجه کل کشور پایین است ولی اتفاقی که در سطح ملی افتاد و همچنین با کمک وزیر ورزش و پیگیری‌های معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، در بودجه هزینه‌ای‌مان نزدیک به ۴۴ درصد رشد داریم، درحالی‌که این عدد در خیلی از دستگاه‌ها کمتر شده است. همچنین در بحث عمرانی و سرمایه‌ای در ردیف‌های اصلی، حدود ۹۰ درصد رشد داریم و ان‌شاءالله با رشدی که در بودجه ملی داریم، بتوانیم حداقل یکسری از مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز