خبرگزاری کار ایران

معاون دبیرکل خانه کارگر کشور در اهواز:

کارگران در انتخابات پیش رو منسجم عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۴۱۳

معاون دبیرکل خانه کارگر ایران با اشاره به اهمیت حضور کارگران در انتخابات مجلس از جامعه کارگری خواست تا در انتخابات پیش رو منسجم و یکپارچه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حسن صادقی شب گذشته در مراسم جشن دهه فجر خانه کارگر خوزستان در تالار اجتماعات این مجموعه در اهواز، با لزوم گرامیداشت و بازخوانی خاطرات انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن نظامی که منشأ عزت و اقتدار برای کشور و ملت ایران شد، به‌ویژه برای نسل جوان به‌خوبی تبیین شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی نه از روی گرسنگی و تشنگی مردم، نبود شغل و نبود صنعت، بلکه به خاطر حُریت، آزادی و اسلامیت صورت گرفت.

صادقی با اشاره به استبداد و دیکتاتوری موجود در رژیم پهلوی، بیان کرد: انقلاب اسلامی دموکراسی را در کشور حاکم، و نظامی را مبتنی بر رأی مردم برای اداره کشور مستقر کرد.

صادقی با بیان اینکه این دولت در راستای عزت ملت تلاش کرده است، تصریح کرد: وکیل ملت برای تحقق این حرکت ملی و برای اینکه دولت، عزت را برای کشور و مردم به ارمغان آورده، سکته می‌کند، اما به تعطیلی صدها کارخانه و واحد صنعتی و بیکار شدن تعداد زیادی کارگر، بی اهمیت است.

معاون امور شهرستان‌های خانه کارگر کشور با بیان اینکه به فرجام رسیدن برجام، باعث عزت برای ملت شد، اظهار کرد: حضور برخی از این نمایندگان در مجلس، نتیجه عملکرد خود ماست که به چنین افرادی رأی داده‌ایم.

این فعال محبوب جامعه کارگری گفت: زمانی ما می‌توانیم سربلند باشیم که خانه و زندگی کارگران ما عزتمند و سفره و سبد آن‌ها پُر از کالاها و اقلام اساسی باشد.

وی حرکت در این مسیر را مستلزم همراهی جامعه کارگری با خانه کارگر دانست و ادامه داد: حضور حداکثری جامعه کارگری در انتخابات مجلس و رأی دادن به کاندیداهای این سازمان مردم‌نهاد، نقشی اساسی در تحقق این اهداف دارد.

صادقی تصریح کرد: اگر شما کارگران در انتخابات شرکت نکنید، نمایندگانی با رأیی کم به مجلس رفته و تصمیماتی می‌گیرند که به ضرر صنعت و کارخانه‌ها است.

وی با بیان اینکه دولت فعلی نیازمند مجلسی همراه است نه مجلسی مخالف که سنگ‌اندازی کند، عنوان کرد: مجموعه خانه کارگر در کشور، ۵ کاندیدا معرفی کرده که یکی از آن‌ها در خوزستان است.

معاون دبیرکل خانه کارگر ایران در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگانی که از سوی جامعه کارگری به مجلس راه پیدا می‌کنند می‌توانند با تشکیل فراکسیونی قوی و همراه کردن سایر نمایندگان مجلس با خود، از افزوده شدن بر مشکلات کارگران جلوگیری کرده و در راستای حل مشکلات آن‌ها نیز گام بردارند؛ همان‌گونه که نماینده این مجموعه در مجلس با حمایت و همکاری اعضای همین فراکسیون، در مقابل طرح ادغام صندوق تأمین اجتماعی با صندوق‌های ورشکسته با قاطعیت ایستاد و جلوی اجرای این طرح را هم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز