خبرگزاری کار ایران

با نمایش آثاری از محبوب هدایت پور

برپایی نمایشگاه «نور، شیشه، کاشی» در دزفول

مدیر نگارخانه ژرفای هنر دزفول از برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی ویترای، آثار محبوب هدایت پور با عنوان «نور، شیشه، کاشی» در محل این نگارخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، فهیمه طحان امروز در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: در این نمایشگاه تعداد هفتاد اثر در ابعاد مختلف از این هنرمند به نمایش درآمده که با تکنیک ویترای و ترکیب مواد مختلف بر روی شیشه، کاشی، آینه و ظروف، کار شده است.

وی گفت: محبوب هدایت پور متولد ۱۳۶۵ و دارای مدرک کاردانی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک است.

طحان افزود: فعالیت های هنری او در زمینه های طراحی گرافیک، نقاشی با تکنیک ها و سبک های مختلف از قبیل مداد رنگی، آبرنگ، سفال، کاشی شکسته، ویترای، اجرای کار تلفیقی ویترای شیشه و کاشی در دکوراسیون داخلی است.

وی با بیان اینکه این هنرمند بیش از 10 سال است که در این زمینه فعالیت دارد، عنوان کرد: این نمایشگاه حاصل کار مستمر چهار ماهه اوست.

محبوب هدایت پور علاوه بر این تابلوها، تکنیک ویترای را بر روی آباژور و طراحی و تزئین سفره هفت سین و ظروف مختلف به کار برده است.

مدیر نگارخانه ژرفای هنر دزفول در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که در محل این نگارخانه واقع در خیابان شریعتی بین خیام و 45متری فتح المبین گشایش یافته، تا 29بهمن ماه ادامه دارد. ساعت بازدید از این نمایشگاه عصرها ساعت 17 تا 21 می باشد.

کد خبر : ۳۴۵۲۴۴