خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز تاکید کرد:

فراهم‌کردن بستر سلامت از راه دور در خوزستان امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۴۳۴

نشست اعضای کارگروه توسعه دولت‌الکترونیک خوزستان و نشست تخصصی و هم‌اندیشی با بخش خصوصی حوزه ICT و دانشگاهیان با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وی امروز در محل استانداری‌خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در این نشست گفت: در 5 سال اخیر، این مجموعه، ارتباطات خوب و موثری با شرکت‌های خصوصی IT فعال در این حوزه برقرار کرده است.

بابک مختاری با تاکید بر لزوم تشکیل دولت الکترونیک، افزود: شرکت‌های خصوصی فعال در این بخش باید تقویت شوند.

در ادامه، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز نیز در سخنانی بیان کرد: توسعه تکنولوژی و الکترونیکی‌شدن دولت در حوزه سلامت، صرفه‌جویی در هزینه و زمان را در بر داشته و مزایای دیگری چون افزایش امکانات، اطمینان از دریافت خدمات، تسریع در ارتباطات، خود مراقبتی، انتخاب مردم در نحوه دریافت خدمات و در نهایت، افزایش کیفیت زندگی خواهد شد.

اسماعیل ایدنی با بیان اینکه این حوزه نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، عنوان کرد: امید به زندگی، افزایش جمعیت مسن و سطح باسوادی در ایران، رو به افزایش است و لزوم فراهم آوردن بستر سلامت از راه دور به ویژه در خوزستان امری ضروری است تا بسیاری از خدمات تخصصی به ویژه در مناطق صعب‌العبور با استفاده از سیستم سلامت از راه دور به راحتی انجام شود.

در این نشست، محمود خسروی معاون‌وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، مرتضی براری معاون وزیر، نصرالله جهانگرد معاون وزیر، علی‌اصغر عمیدیان معاون‌وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، محمد خوانساری رئیس مرکز تحقیقات مخابرات‌ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا باقری‌اصل دبیر کمیسیون توسعه دولت‌الکترونیکی، محسن سزاری مدیرکل فناوری‌اطلاعات استانداری‌خوزستان و علیرضا ملکی‌جهان مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات خوزستان حضور داشتند.

انتهای پیام/
میلاد گُل‌داری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز