خبرگزاری کار ایران

درمنطقه ویژه اقتصادی بندر امام برگزار می‌شود؛

دومین المپیاد ورزشی بنادر استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۲۴۷

دومین المپیاد ورزشی بنادر استان خوزستان به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سید علی سیاوش معاون اداری و مالی و نایب‌رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: این مسابقات با هدف بسط و ترویج فرهنگ ورزش بین کارکنان جامعه بندری استان خوزستان به‌ منظور تقویت پیوندهای سازمانی  با حضور ورزشکارانی از این اداره کل، بنادر خرمشهر و آبادان و شرکت‌های بخش خصوصی فعال در مجتمع بندری امام خمینی از ۲۷ بهمن‌ماه آغاز و تا نهم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی ورزش‌های همگانی، فوتبال چمنی، قوی‌ترین مردان، تنیس روی میز، طناب‌کشی، والیبال، پرس سینه، دومیدانی ، کوه‌پیمایی، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و آمادگی جسمانی را از رشته‌هایی برشمرد که طی این مسابقات برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت فعالانه‌ شرکت‌های بخش خصوصی در برگزاری این رویداد کم‌نظیر ورزشی در سطح بنادر، افزود: در پایان این رقابت‌ها که به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، طی مراسمی از نفرات و تیم‌های برتر هر یک از رشته‌های مذکور با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز