خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان هندیجان خبر داد:

آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی هندیجان برای ثبت حماسه مردم

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۴۱۰

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، آمادگی کامل دارند تا در ۷ اسفندماه حماسه عظیم و بزرگ ملت ایران بخصوص مردم ولایت‌مدار هندیجان را در تاریخ ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، احمد جعفری‌نسب افزود: انتخابات در ایران یکی از راه‌های انتخاب مسئولان و حق حاکمیت مردم است. مقام معظم رهبری انتخابات را مصونیت سیاسی نظام در مقابل هجمه‌های دشمنان می‌دانند و بر همه ما واجب است در آن شرکت کنیم و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

جعفری تأکید کرد: وظیفه ما مسئولان این است که مقدمات و لوازم تحقق منویات رهبری و حضور مردم را مهیا کرده و شرایط را برای حضور حداکثری فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: در شهرستان هندیجان ۳۴ شعبه ثابت و سیار در همه بخش‌ها و روستاها آماده اخذ آراء مردم هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان هندیجان بیان کرد: جمعیت شهرستان هندیجان بالغ‌ بر چهل هزار نفر است و از این تعداد، ۲۷۰۰۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

جعفری در پایان بیان کرد: همه ما و مسئولان اجرایی و هیات نظارت شورای محترم نگهبان قانون اساسی و نیروی انتظامی آمادگی کامل داریم و شرایط لازم را فراهم کرده‌ایم تا مردم عزیز بتوانند با حضوری گسترده و در آرامش و امنیت خاطر در انتخابات شرکت کنند و بار دیگر همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه عظیم سیاسی را در مقابل دیدگان جهانیان به ثبت برسانند.

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز