خبرگزاری کار ایران

در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی برگزار شد؛

همایش تبادل تجربیات علمی حوزه‌های فنی و مهندسی

در همایش تبادل تجربیات علمی واحدهای مهندسی عمران و فنی نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، به مناسبت بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، از تلاش های کارشناسان حوزه های تخصصی این واحدها تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، طی این همایش که معاونین و کارشناسان واحد مهندسی عمران و فنی  نگهداری در آن حضور داشتند، عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با سخنانی ضمن گرامیداشت این روز و تجلیل از مقام دانشمندان ایرانی، خواجه نصیر الدین طوسی را سرآمد آنان بشمرد و  برگزاری این نشست را حرکتی بدیع و  پسندیده عنوان کرده و خواستار توسعه و استمرار این قبیل اقدامات در سال های آتی شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) همچنین در این همایش با اشاره به جایگاه مهم نیروهای متخصص در توسعه و پیشبرد اهداف این اداره کل، بر لزوم تلاش بیشتر این نیروها برای  اقدامات خلاقانه و بدیع در جریان تلاش های مستمرشان تأکید کرده و افزود: نیروهای متخصص فنی و مهندسی می باید روحیه ی خلاقیت و ابداع را در خود زنده نگاه داشته و این روحیه را محدود به وظایف سازمانی خود نکنند و با بسط و توسعه ی مستمر این نگاه، آن را به حوزه هایی فراتر از مأموریت های سازمانی خود تسری دهند.

عبداللهی در ادامه افزود: مدیران این اداره کل نیز به سهم خود از بروز و استمرار خلاقیت و نوآوری ها حمایت کرده و زمینه را برای رشد و توسعه ی  این نبوغ و بهره گیری از این  رهاوردها فراهـــم می نمایند.

در ادامه  این همایش، مقالات و پژوهش هایی در مورد تازه ترین رهیافت های علوم  مهندسی و فنی در زمینه ی  موضوعات عمرانی و دانش نگهداری و تعمیرات تجهیزات بیان گردید.

کد خبر : ۳۵۱۹۴۱