خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ماهشهر هشدار داد:

برهم زنندگان نظم عمومی به اشد مجازات می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۲۴

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: با هماهنگی به وجود آمده بین دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی، برهم زنندگان نظم عمومی شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات می رسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان ماهشهر، منصور قمر امروز در گفت و گو با ایلنا گفت: تعدادی افراد معدود اخیرا با استفاده از تاریکی شب، اقدام به تیراندازی هوایی برای برهم زدن آرامش مردم بخصوص در بندر امام خمینی می کنند، که در همین راستا جلسه ای با حضور مسئولان قضایی، امنیتی و اطلاعاتی برگزار و مقرر شد در کوتاهترین مدت، این افراد و تمام کسانی که در سال های گذشته شناسایی شده بودند، زیر نظر گرفته شده و در صورت مشاهده کوچکترین تحرک مشکوک، دستگیر و به مجازات رسیده تا منبعد هیچ فرد قانون شکنی، مجال برهم زدن آرامش مردم را پیدا نکند.

رئیس شورای تأمین شهرستان ماهشهر افزود: توسط دستگاه قضایی به نیروهای انتظامی مجوز لازم جهت ورود به منازل افراد مشکوک و سابقه دار داده می شود تا در کوتاهترین زمان ممکن، افراد خاطی به دام قانون بیفتند.

قمر ایجاد و تضمین امنیت و آرامش را از وظایف اصلی حاکمیت دانست و گفت: خوشبختانه توان نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی در بهترین شرایط ممکن است و به هیچ فرد قانون شکن، فرصت هنجار شکنی داده نخواهد شد.

فرماندار شهرستان ماهشهر بیان داشت: آنانی که سابقه بیشتری در اخلال در نظم عمومی دارند، علاوه بر بازداشت، اقدام قهریه خاص بر علیه آنان پیش بینی شده است.

منصور قمر در ادامه گفت: این افراد بهتر است به جای ایفای نقش منفی در جامعه، از امکانات و پتانسیل های موجود در منطقه برای فراهم نمودن یک زندگی سالم جهت خود و خانواده هایشان استفاده نموده و باعث تباهی آینده خود نشوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز