خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان:

بازسازی محورهای سیل زده آغاز شده است

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اهمیت تردد به گونه‌ای است که نمی‌توانیم منتظر تخصیص اعتبار بمانیم و بلافاصله کار خود را آغاز کردیم و به امید تأمین اعتبار با استفاده از امکانات موجود نسبت به ترمیم نقاط آسیب دیده پرداختیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منوچهر رحمانی در حاشیه بازدید از شهرهای خسارت دیده از سیلاب اخیر، اظهار کرد: جاده‌ها و محورهای ارتباطی استان در سیلاب اخیر دچار خسارت‌هایی شدند.

وی افزود: آسیب‌ها و خسارت محورهای 5 شهرستان استان سنگین است که این شهرستان‌ها مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی نیز قرار گرفتند.

رحمانی بر لزوم تسریع در تامین اعتبار جهت ترمیم و جبران خسارت‌های سیلاب به جاده‌های استان تاکید کرده و عنوان نمود: فعلا مهمترین کار ما تأمین حداقل عرض و ایمنی در جاده‌‌ها است تا زمانی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی بتواند اعتبارات لازم را برای جبران خسارت‌ها به استان اختصاص دهد.

رحمانی، در خصوص شهرهایی که راه‌های ارتباطی و روستایی آن‌ها در جریان سیلاب اخیر دچار بیشترین خسارت شدند، عنوان کرد: در حال حاضر شهرهای اندیمشک، دزفول، شوش، کارون، اهواز و راه‌های روستایی شمال غرب اهواز و همچنین منطقه شعیبیه در شوشتر بیشترین خسارت را دیده‌اند.

کد خبر : ۳۶۵۵۵۳