خبرگزاری کار ایران

منصور قمر اعلام کرد:

ایستگاه راه‌آهن ماهشهر، نیمه دوم اردیبهشت افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۹۸

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: امروز هیچ‌گونه مراسمی جهت افتتاح رسمی ایستگاه راه‌آهن ماهشهر نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، با توجه به اینکه قرار است فردا، هم‌زمان با سایر مناطق کشور، مرحله‌ دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه‌ ماهشهر، امیدیه و هندیجان برگزار شود، حرکت اولین قطار مسافری ماهشهر به مشهد، صبح امروز، واکنش‌هایی را در افکار عمومی به دنبال داشت.

عده‌ای این مسئله را یک برنامه‌ تبلیغاتی برای نماینده فعلی تلقی کرده و عده‌ای دیگر نیز معتقد هستند که این برنامه‌ریزی باعث شده که تعدادی از شهروندان ماهشهر به دلیل اعزام این قطار، نتوانند فردا در انتخابات شرکت کنند.

منصور قمر، فرماندار شهرستان ماهشهر در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در این باره گفت: امروز هیچ‌گونه افتتاحی در ایستگاه راه‌آهن ماهشهر نداشته‌ایم و هیچ‌گونه دعوتی از هیچ مسئول یا نماینده و کاندیدایی صورت نگرفته و حضور احتمالی افراد، فقط بر مبنای تصمیم شخصی بوده، زیرا قرار است که در نیمه‌ دوم اردیبهشت‌ماه، با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی، مراسم رسمی افتتاح ایستگاه راه‌آهن ماهشهر صورت گیرد.

قمر ادامه داد: مسئولین راه‌آهن ناحیه جنوب در این خصوص گفته‌اند که چون از مدت‌ها پیش، به‌صورت اینترنتی بلیط ها برای امروز به فروش رفته‌، نباید با لغو این برنامه، مردم دچار مشکل شوند، از این‌رو ما به تعهدات خود مبنی بر حرکت قطار بر اساس تاریخ و ساعت درج‌شده در بلیط های خریداری‌شده توسط مردم عمل می‌نماییم.

فرماندار ماهشهر خدمت‌رسانی به مردم را جزو وظایف تمام مسئولین دانسته و تأکید نمود: نباید هیچ شخصی از این‌گونه برنامه‌ها، استفاده ابزاری یا تبلیغاتی نماید، حرکت قطار ماهشهر به مشهد فقط بر اساس تصمیم و تعهدات راه‌آهن بوده و هیچ ربطی به موضوع انتخابات ندارد. بنابراین درخواست من از طرفداران هر دو کاندیدای محترم شهرستان این است که از این مسئله به نفع یا علیه ی کاندیدای طرف مقابل استفاده ننمایند.

قمر از آمادگی کامل تمام دستگاه‌های مسئول اجرایی و نظارتی شهرستان برای برگزاری انتخابات مرحله‌ دوم مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برپایی یک انتخابات سالم و پرشور مهیا گردیده و انشا الله مردم شریف منطقه، فردا دهم اردیبهشت ماه، با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات خواهند رساند.

لازم به ذکر است که ظرفیت قطار مسافری ماهشهر به مشهد حدود 600 مسافر می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز