خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان:

اجرای طرح ملی محله عاری از دخانیات در 48 مدرسه خوزستان

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۵۰۲

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: طرح ملی محله عاری از دخانیات در 48 مدرسه خوزستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن فتاحی راد امروز بیان کرد: این طرح ملی در 24 مدرسه دخترانه و 24 مدرسه پسرانه خوزستان در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان، همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته سلامت و فرا رسیدن هفته هلال احمر در حال برگزاری است.

وی افزود: ستاد تشکیل دهنده این طرح شامل جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و شهرداری است.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز نیز بیان کرد: در این طرح، هلال احمر با همکاری آموزش و پرورش و با مشارکت دانش آموزانی که عضو کانون هلال احمر در مدارس خود هستند به ارائه آموزش پیشگیری و ترک اعتیاد در محله خود اقدام می کنند و با اهدای گل و شیرینی به افرادی که دخانیات مصرف می کنند آنان را به ترک مصرف دخانیات تشویق می‌کنند.

سید فتح اله هاشم نژاد افزود: هلال احمر اهواز دو چادر برای ارائه آموزش پیشگیری و ترک اعتیاد و دخانیات در کنار مدارس دخترانه امت و پسرانه انقلاب اهواز مستقر کرده و درطول این هفته، چادر آموزشی در کنار هشت مدرسه در چهار منطقه آموزشی اهواز نیز برپا خواهد شد.

وی گفت: این طرح راهی برای آشنایی دانش آموزان با مضرات اعتیاد و دخانیات است و باعث آماده سازی جوانان برای داشتن زندگی بدون دخانیات در آینده می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز افزود: هدف اصلی این طرح، آگاهی بخشیدن به مردم از مضرات سیگار و دخانیات، کسب مهارت نه گفتن به اعتیاد و دخانیات توسط جوانان و زمینه‌سازی جامعه برای ترک دخانیات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز