خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از نشست رسانه‌ای رئیس شورای شهر آبادان؛

اجرای پروژه‌های عظیم مطالعاتی همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۵۱۰

نشست رسانه‌ای رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در حالی برگزار شد که نشان از عزم جدی این شورا برای راه‌اندازی مجدد مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی این شورا را داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، از شورای اسلامی شهر آبادان را می‌توان به عنوان یکی از رسانه‌ای‌ترین شوراها در خوزستان نام برد زیرا تاکنون اغلب اعضای آن به طور مستمر پاسخگوی رسانه ها بوده اند.

سیدفیاض موسوی، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در نشست رسانه‌ای با اصحاب رسانه در سالن جلسات شورا اظهار کرد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان به‌زودی فعال می‌شود. مکان فعلی این مرکز مشخص‌ شده است و از شهردار آبادان نیز خواسته ایم تا امکانات لازم را در اختیار این مرکز قرار دهد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه در طرح تاکسی‌های پلاک اروند، آیا برای خودروی فعلی تاکسی داران برنامه‌ریزی شده است؟ تصریح کرد: مقرر شده بود تاکسی‌هایی که مدل آن‌ها پایین‌تر از 84 است خودروی فرسوده تلقی شده و جایگزین شوند. در حال پیگیری این موضوع هستیم تا تاکسی‌داران بتوانند وسیله خود را در دیگر شهرها به فروش برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهرآبادان در خصوص همکاری های این شورا با سازمان منطقه آزاد اروند برای اجرای پروژه های عمرانی، افزود: پیشنهاد دادیم مناقصه را ما برگزار ‌کنیم و شهرداری تهران به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در مناقصه حضور داشته باشد که مورد تأیید دو طرف قرار گرفت.

اجرای پروژه‌های عظیم مطالعاتی همچنان ادامه دارداجرای پروژه‌های عظیم مطالعاتی همچنان ادامه دارداجرای پروژه‌های عظیم مطالعاتی همچنان ادامه دارد

انتهای پیام/
محمدرضا فیوضی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز