خبرگزاری کار ایران

تغییرات چرخشی در خوزستان؛

موج دوم جابجایی مدیران و فرمانداران کلید خورد

به دستور استاندار خوزستان، موج دوم تغییرات امروز در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مقتدایی که روز گذشته ۶ انتصاب جدید را اعلام کرده بود، امروز نیز به‌طور ناگهانی، موج دوم تغییرات را آغاز کرد.

قطار تغییرات از شوشتر «آرش قنبری» معاون فرماندار این شهرستان را در ایستگاه بندر امام پیاده کرد تا از این به بعد، وی به‌عنوان بخشدار بندر امام خمینی منصوب شود.

«سیدمهران رفیعی» بخشدار بندر امام، مسافر دوم این قطار شد تا در ایستگاه هندیجان جای «احمد جعفری نسب» فرماندار این شهرستان قرار گیرد و «جعفری نسب»، مسافر بعدی باشد که در ایستگاه اندیمشک جایگزین «حمیدرضا گودرزی» فرماندار این شهرستان شود.

البته بر اساس گزارش‌های دریافتی، این موج تغییرات در اینجا آرام نمی‌گیرد و قرار است در روزها و شاید ساعات آتی، «رضا نجاتی» فرماندار شوش، به‌جای «آصفی»، فرماندار دزفول مستقر شود، تا «آصفی» نیم‌نگاهی به فرمانداری شهرستان ماهشهر داشته باشد و «منصور قمر» فرماندار این شهرستان به جمع مدیران استانداری ملحق شود.

همچنین، «ارزانی» فرماندار اهواز جای خود را به «اورکی» مدیرکل پیشین سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خواهد داد، تا «ارزانی» به‌عنوان معاون سیاسی اجتماعی یکی از استانداری‌های فارس یا خوزستان، منصوب شود.

لازم به ذکر است که در موج اول این تغییرات، روز گذشته به دستور مقتدایی شش انتصاب صورت گرفته بود که بر اساس آن، «علی عماد» به‌عنوان مشاور اجرایی استاندار، «سپیده سلطانی کاظمی» به‌عنوان معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، «فرزانه مکی داودی» به‌عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی، «علی‌رضا دشتی» به‌عنوان مدیرکل مدیریت بحران،« جمشید منیرزاده» به‌عنوان مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز و حومه و همچنین «نادر عمیدزاده» به‌عنوان سرپرست فرمانداری دشت آزادگان احکام خود را دریافت کرده بودند.

ادامه دارد...

کد خبر : ۳۶۸۸۹۸