خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت؛

توقیف یک مرکز معروف تولید غیرمجاز پوشک بچه

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: در راستای بازرسی از مراکز تولید پوشک و البسه کودک در فروردین ماه امسال یک واحد تولیدی غیرمجاز که در منزل مسکونی در شرایط کاملاً غیربهداشتی و ناسالم اقدام به بازیافت، بسته بندی و عرضه پوشک بچه و نوار بهداشتی نامرغوب با نام برندهای معروف و شناخته شده می‌کرد توسط کار‌شناسان این اداره کل توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی‌زاده افزود: خانواده‌ها باید در نظر داشته باشند محصولات و پوشاک آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌های معتبر و مجاز و دارای نشان استاندارد خریداری نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با استناد به ماده ۱۳ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران چنانچه مسئولین واحدهای تولیدی، خدماتی و عرضه کنندگان و فروشندگان کالاهای مشمول استاندارد اجباری از ورود بازرسان استاندارد جلوگیری بعمل آورند و یا از انجام بازرسی و نمونه برداری ممانعت نمایند، جرم محسوب شده و مطابق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی از همشهریان و هم استانی‌های عزیز خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

کد خبر : ۳۶۸۹۳۰