خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

ارتقاء سطح دانش روزنامه‌نگاری با جشنواره فرامرزی

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۳۴۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: جشنواره فرامرزی سطح دانش روزنامه‌نگاری را ارتقاء خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، همایون قنواتی صبح امروز ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری اظهارکرد: این جشنواره اهمیت رسانه و مطبوعات را در نقش‌آفرینی در همبستگی ملی و نشان دادن اشتراکات فرهنگی و مذهبی مردم استان‌های جدار مرزی به خوبی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه استان‌های شرکت‌کننده در این رویداد فرهنگی با اشتراکات حوزه‌های تمدنی خود بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند، تصریح کرد: هر جشنواره‌ای به نوبه‌ خود سطح دانش روزنامه‌نگاری را ارتقاء خواهد داد و این موضوع در این جشنواره با توجه به گستره‌ و محورهای آن نمود بیشتری دارد و موجب تولید آثار قابل‌توجهی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تبادل‌نظر درباره دانش روزنامه‌نگاری را از دستاوردهای چنین جشنواره‌هایی عنوان کرد و گفت: مطمئناً در این جشنواره هم این موضوع دیده شده است.

قنواتی تأکید کرد: هر کدام از محورهای جشنواره بر روی نیازی از نیازمندی‌های منطقه دست گذاشته است و همین موضوع دست‌مایه‌ اخبار، گزارش‌ها و یادداشت‌هایی مفید برای روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه‌ منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان‌های منطقه هر کدام دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی از جمله آب، خاک، نفت و گاز هستند، تصریح کرد: با جریان‌سازی رسانه‌ای می‌توان زمینه جذب سرمایه‌گذار را به منطقه فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز