خبرگزاری کار ایران

خطیب نماز جمعه آبادان:

توجه به ظرفیت‌های آبادان ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۷۳۱

خطیب نماز جمعه آبادان گفت: باید به ظرفیت‌های عظیم آبادان توجه شود؛ پتروشیمی، پالایشگاه و صنایع پایین دستی یک ظرفیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر که در مصلای آبادان برگزار شد، اظهار کرد: در یک منطقه‌ای قرار داریم که از امنیت خوبی برخوردار است و این موضوع نشأت گرفته از نیروهای مومن اطلاعات، انتظامی، سپاه و سایر نیرو‌ها است که در راستای امنیت برای مردم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند امنیت را بر هم بزنند، ادامه داد: عربستان، ریگی را برای همین موضوع پرورش داده بود.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه چنانچه امنیت نباشد همه امورات کشور مختل خواهد شد، تصریح کرد: وزیر امور خارجه آمریکا سیگنال‌هایی مبنی بر مذاکره برای موشک‌های ایران ارسال می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور در ادامه به شیطنت‌های آمریکا در سوریه اشاره کرد و گفت: در مسئله سوریه، کشور روسیه برای آتش بس به کشور آمریکا اعتماد کرد ولی در واقع آمریکایی‌ها به دنبال جلوگیری از پیشرفت‌های سوریه و تجهیز تکفیری‌ها بودند. از زمانی که مسئله سوریه اتفاق افتاده است رژیم جعلی صهیونیستی دارد یک نفس راحت می‌کشد.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئله اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود، عنوان کرد: باید به ظرفیت‌های عظیم آبادان توجه شود؛ پتروشیمی، پالایشگاه و صنایع پایین دستی یک ظرفیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز