خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خرمشهر خبر داد

تخصیص 300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به خر مشهر

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، از تخصیص 300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب مشاغل کوچک به خرمشهر خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرمشهر، علی ربیعی صبح امروز در جمع نیروهای مسلح شهرستان خرمشهر مقابل مسجد جامع این شهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: به نمایندگی از دولت تدبیر و امید و به منظور عرض ادب خدمت مردم خرمشهر رسیدم تا بگویم دولت، شهرِ فداکاران را فراموش نخواهد کرد.

ربیعی‌افزود: فقط خرمشهر باز پس گرفته نشد، بلکه مرزهای جدیدی به روی کشور باز شد و همه قدرت‌های جهان ناچار به پذیرش شکست شدند.

وی ادامه داد: اکنون 180 هزار هکتار از طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی به طور کامل آماده‌سازی شده است. سهم آبادان و خرمشهر از این طرح در ماه‌های آینده جاری می‌شود؛ در تفاهم‌نامه‌ای که امروز با کمیته امداد خواهیم بست، 300 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در خرمشهر اختصاص خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن انتقاد از دولت قبل، تاکید کرد: روزی در این تریبون گفته شد که اگر آب، شیرین نشود، وزیر را در لوله می‌گذاریم. اما دولت تدبیر و امید با عقلانیت مسائل را آرام‌ آرام پیگیری می‌کند و به اذن خداوند تمام قفل‌ها را با عقلانیت و سخت‌کوشی باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که برای رفع مشکلات جامعه، به اخلاق و روحیات افراد سوم خردادی نیازمندیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای دو پروژه فولاد در این شهرستان سخن به میان آورد و گفت: این طرح‌ها تا حدودی فرصت اشتغال مناسبی را فراهم خواهند کرد.

کد خبر : ۳۷۳۶۲۳