خبرگزاری کار ایران

با هدف تمرین آموزش‌های امدادی برگزار شد؛

اجرای نخستین المپیاد جوانه در هلال احمر اهواز

رییس جمعیت هلال احمر اهواز امروز گفت: اولین جشنواره ورزشی– امدادی نونهالان هلال احمر استان خوزستان با حضور معاون جوانان هلال احمر استان و در قالب برنامه ملی المپیاد جوانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید فتح اله هاشم نژاد هدف از برگزاری این المپیاد را آشنایی اعضای کانون غنچه های هلال احمر با اصول هفتگانه جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ، انتشار اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با زبان کودکانه و توسعه کار گروهی بین اعضای کانون غنچه های هلال دانست و گفت: این برنامه صبح امروز با حضور نوگلان مهد کودک امید و آرزو در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر اهواز برگزار شد.

هاشم نژاد با اشاره به لزوم ارایه آموزش های خود امدادی در دوران کودکی به منظور فرهنگ سازی جهت نسل آینده این مرزو بوم افزود: این المپیاد در چهار قسمت پناه‌گیری و خروج اضطراری، آشنایی با اصول هلال احمر، آشنایی با کیف کمک‌های اولیه، آشنایی با شماره‌های تلفن سازمان‌های امدادی برگزار و در پایان نیز به همه نونهالان شرکت کننده، گواهی حضور در المپیاد و هدیه‌ای جهت تقدیر اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با همکاری مدیران محترم مهدهای کودک و ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش، گسترش خوبی در زمینه راه‌اندازی کانون‌های جدید و ارایه آموزش های امدادی به کودکان کلانشهر اهواز داشته باشیم.

کد خبر : ۳۷۶۵۱۲