خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شوشتر خبر داد:

تجهیز پل شهید کجباف شوشتر به دوربین کنترل ترافیک

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شوشتر، امروز از تجهیز پل شهید کجباف این شهرستان به دوربین کنترل ترافیک خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، سرگرد محمد تدین پور گفت: به زودی پل شهید کجباف شوشتر به دروبین های کنترل ترافیک و سرعت، مجهز می شود و رفتار ترافیکی رانندگان خودرو و موتورسیکلت کنترل می شوند.

تدین پور همچنین تصریح کرد: بر روی پل شهید کجباف و پل آزادگان شوشتر برای جلوگیری از سوانح رانندگی، جداکننده نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای سه نقطه از شهر شوشتر درخواست نصب پل هوایی عابر پیاده به صورت مکانیزه (پله برقی) داده ایم که از آن جمله می توان به خیابان روبروی پارک بعثت و خیابان روبروی بیمارستان خاتم الانبیاء«ص» اشاره کرد. همچنین در زمینه مهندسی ترافیک و نمایان کردن نقاط حادثه خیز مانند ایمن سازی خطوط عابر پیاده اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رییس پلیس راهور شوشتر گفت: از فردا چهارشنبه، جریمه ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی تا پایان سال 94 بخشیده می‌شود و رانندگانی که مشمول جرائم دیرکرد فقط تا پایان سال 94 می باشند می توانند تنها اصل جریمه را پرداخت نمایند و دیگر نیازی به پرداخت مازاد جریمه رانندگی نیستند و این فرصت، محدود می باشد.

سرگرد محمد تدین پور در پایان افزود: در دو ماهه اول سال 95 هیچگونه تصادف فوتی در شوشتر نداشتیم و در سال 94 نیز نسبت به سال 93 توانستیم 30 درصد کاهش کشته در تصادفات رانندگی شوشتر داشته باشیم.

 

کد خبر : ۳۷۶۵۱۶